Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10900
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn, Hiệpvi
dc.contributor.authorTrần Thị, Tháivi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:03:06Z-
dc.date.available2014-01-22T08:03:06Z-
dc.date.issued2012vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10900-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleNghiên cứu sự hài lòng của khách hàng nội địa về dịch vụ lữ hành nội địa tại công ty VITOURS Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat(33).pdf207.4 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.