Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10896
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGS. TS Hồ Đức, Hùngvi
dc.contributor.authorLê Hà Thùy, Trangvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:03:05Z-
dc.date.available2014-01-22T08:03:05Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10896-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. HCMvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleThực trạng và giải phát phát triển thương hiệu VNPT Thừa Thiên Huếvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
71.PDF1.3 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.