Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS. TS Nguyễn Trường, Sơnvi
dc.contributor.authorTrần Thị Hoàng, Lanvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:03:00Z-
dc.date.available2014-01-22T08:03:00Z-
dc.date.issued2012vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10872-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleXây dựng chiến lược Marketing cho ngành hàng vật liệu xây dựng tại công ty C & Tvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat(29).pdf178.35 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read
LUAN VAN SUA IN FINAL.doc2.27 MBMicrosoft Word Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.