Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10821
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS. TS Nguyễn Trường, Sơnvi
dc.contributor.authorNguyễn Thị Thùy, Trangvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:49Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:49Z-
dc.date.issued2012vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10821-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại ngân hàng Á Châu chi nhánh Đăk Lăkvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat(51).pdf184.03 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.