Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Lê Văn, Huyvi
dc.contributor.authorHàng Tuấn, Dũngvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:46Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:46Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10809-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleXây dựng chiến lược Marketing cho sản phẩm gas Petrolimex tại công ty xăng dầu Bắc Tây Nguyênvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-214.pdf216.54 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.