Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10804
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Lâm, Minh Châuvi
dc.contributor.authorHoàng, Hà Tiênvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:45Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:45Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10804-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại công ty cổ phần Vinatex Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-208.pdf131.77 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read
ha tien - luan van Th.s.doc1.41 MBMicrosoft Word Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.