Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10773
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Hồ Kỳ, Minhvi
dc.contributor.authorNgô Thị Diệu, Anvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:38Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:38Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10773-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleHoàn thiện chính sách Marketing ngành hàng bánh mì tươi của công ty cổ phần Kinh Đôvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-226.pdf160.14 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.