Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Lê Văn, Huyvi
dc.contributor.authorVăn Việt, Đứcvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:36Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:36Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10761-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleNghiên cứu chất lượng dịch vụ trong mạng bay Quốc hội của tổng công ty Hàng không Việt Nam (Vietnam Airlines)vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-170.pdf215.25 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.