Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10760
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Lâm, Minh Châuvi
dc.contributor.authorTrương, Thị Thanh Hươngvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:36Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:36Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10760-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleXây dựng chiến lược kinh doanh xuất khẩu cáp Viễn Thông của công ty cổ phần đầu tư và sản xuất Việt Hàn giai đoạn 2009 - 2015vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-171.pdf198.04 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read
luan van cao hoc xay dung CLKDXK.doc4.03 MBMicrosoft Word Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.