Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10741
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS. TS Lê Thế, Giớivi
dc.contributor.authorVương Văn, Đãivi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:32Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:32Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10741-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleHoàn thiện công tác quản trị quan hệ khách hàng tại công ty xăng dầu khu vực Vvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-162.pdf159.5 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.