Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10731
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS. TS Nguyễn Trường, Sơnvi
dc.contributor.authorNguyễn Hồng, Tâmvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:29Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:29Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10731-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleXây dựng chính sách Marketing cho sản phẩm giày tại công ty TNHH thương mại BQvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-145.pdf134.02 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.