Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10721
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS. TS Nguyễn Trường, Sơnvi
dc.contributor.authorHuỳnh Thị Lê, Nivi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:27Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:27Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10721-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleXây dựng chính sách Marketing Mix tại công ty cổ phần chuyển phát nhanh bưu điện (P&T EMS)vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-111.pdf170.41 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read
toan van sau bao ve_ Huynh Thi Le Ni.doc1 MBMicrosoft Word Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.