Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10709
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Xuân, Lãnvi
dc.contributor.authorNguyễn Lê Nguyên, Phượngvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:25Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:25Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10709-
dc.language.isovivi
dc.publisherTrường Đại học Kinh tế Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titlePhát triển thương hiệu EIC tại công ty cổ phần giám định năng lượng Việt Namvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-126.pdf214.7 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read
2.NOI DUNG LUAN VAN.doc4.58 MBMicrosoft Word Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.