Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Lê Văn, Huyvi
dc.contributor.authorNguyễn Thị Yến, Nhivi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:24Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:24Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10706-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleNghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến sự thỏa mãn khách hàng khi mua xe ô tô mới tại công ty cổ phần DaNavi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-147.pdf184.64 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.