Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10674
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS. TS Lê, Thế Giớivi
dc.contributor.authorPhan, Kim Tuấnvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:17Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:17Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10674-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleNghiên cứu sự trung thành của khách hàng sử dụng dịch vụ điện thoại di động MOBIFONE trên địa bàn Thành phố Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-7097.pdf400.39 kBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.