Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10643
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Xuân, Lãnvi
dc.contributor.authorHoàng Thị Thu, Thủyvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:10Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:10Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10643-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleChiến lược Marketing dòng xe SEDAN của nhà máy sản xuất và lắp ráp xe ô tô Chu Lai - Trường Hảivi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-133.pdf174.86 kBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.