Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10633
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS. TS Nguyễn, Trường Sơnvi
dc.contributor.authorHoàng, Thị Hồng Hạnhvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:09Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:09Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10633-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleChính sách Markeing cho sản phẩm căn hộ cao cấp tại công ty TNHH đầu tư và phát triển Hàn Quốc (Blooming Tower Danang)vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-8732.pdf184.17 kBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.