Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10630
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Đỗ Ngọc, Mỹvi
dc.contributor.authorPhan Văn, Phươngvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:08Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:08Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10630-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titlePhát triển thương hiệu nước lọc WATERMAN của công ty cổ phần Hiền Châuvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-82.pdf151.85 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.