Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10624
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Đình, Huỳnhvi
dc.contributor.authorLê Thị Hoàng, Vânvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:06Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:06Z-
dc.date.issued2010vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10624-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleNghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến hành vi tiêu dùng mỹ phẩmvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-69.pdf136.07 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.