Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10613
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS. TS Nguyễn, Ngọc Vũvi
dc.contributor.authorĐinh, Vĩnh Hàvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:02:04Z-
dc.date.available2014-01-22T08:02:04Z-
dc.date.issued2011vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10613-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectTài chính - Ngân hàngvi
dc.titleGiải pháp tăng cường hoạt động chăm sóc khách hàng tại Vietcombank Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Tài chính - Ngân hàng (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-8270.pdf239.92 kBAdobe PDF Sign in to read
8270.pdf1.62 MBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.