Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS. Lê, Thế Giớivi
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Mai Trâmvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:01:55Z-
dc.date.available2014-01-22T08:01:55Z-
dc.date.issued2013vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10569-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleChiến lược marketing sản phẩm thuốc BIRAGAN tại Công ty Cổ phần Dược phẩm BIDIPHARvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-10133.pdf276.77 kBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.