Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10540
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorGS.TS. Trương Bá, Thanhvi
dc.contributor.authorHuỳnh Thị Tường, Vânvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:01:48Z-
dc.date.available2014-01-22T08:01:48Z-
dc.date.issued2013vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10540-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectQuản trị chất lượngvi
dc.titleQuản trị chất lượng dịch vụ mặt đất của VIETNAM AIRLINESvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat(187).pdf220.67 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.