Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10534
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGG.TS. Lê Dânvi
dc.contributor.authorHuỳnh Thanh, Hảivi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:01:46Z-
dc.date.available2014-01-22T08:01:46Z-
dc.date.issued2013vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10534-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleXác định và phân tích các nhân tố ảnh hưởng đến sự thành công của trang web bán hàng trực tuyến muaban.netvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat(172).pdf425.61 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.