Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10523
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS. TS. Lê, Văn Huyvi
dc.contributor.authorQuách, Hữu Sơnvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:01:44Z-
dc.date.available2014-01-22T08:01:44Z-
dc.date.issued2013vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10523-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleGiải pháp Marketing cho sản phẩm gỗ của Công ty Cổ phần VINAFOR Đà Nẵng trên thị trường nội địavi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Quản trị kinh doanh (LV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat-10130.pdf270.79 kBAdobe PDF Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.