Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10517
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Phạm Thị Lan, Hươngvi
dc.contributor.authorTrần Thị lệ, Thivi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:01:43Z-
dc.date.available2014-01-22T08:01:43Z-
dc.date.issued2013vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10517-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleXây dựng chiến lược marketing cho nước mắm 584 Nha Trang (Công ty Cổ phần Thủy sản 584 Nha Trang) tại thị trường Đà Nẵngvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat(33).pdf232.95 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.