Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10505
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Phạm Thị Lan, Hươngvi
dc.contributor.authorPhạm Thị Thu, Bavi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:01:40Z-
dc.date.available2014-01-22T08:01:40Z-
dc.date.issued2013vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10505-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleNghiên cứu các nhân tố cá nhân ảnh hưởng đến các hành vi tiêu dùng mỹ phẩm của nam giớivi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat(104).pdf470.45 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.