Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/1049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS. TS. Hoàng Thọ, Xuânvi
dc.contributor.advisorTS. Trần Kim, Hàovi
dc.contributor.authorPhạm Hữu, Thìnvi
dc.date.accessioned2014-01-21T08:50:47Z-
dc.date.available2014-01-21T08:50:47Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/1049-
dc.language.isovivi
dc.publisherViện nghiên cứu thương mạivi
dc.subjectThương mạivi
dc.subjectBuôn bán lẻvi
dc.titleGiải pháp phát triển các loại hình tổ chức bán lẻ văn minh, hiện đại ở Việt Namvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận án Tiến sĩ (Ngoại sinh)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2073.pdf321.98 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.