Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10405
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS. Lê Thế, Giớivi
dc.contributor.authorNguyễn Đình Trung, Kiênvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:01:18Z-
dc.date.available2014-01-22T08:01:18Z-
dc.date.issued2013vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10405-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleMarketing hỗn hợp cho sản phẩm áo sơ mi nam của Tổng Công ty CP dệt may Hòa Thọ tại thị trường Việt Namvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat(30).pdf306.16 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.