Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10389
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Xuân, Lãnvi
dc.contributor.authorNguyễn Thị Thu, Nguyệtvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:01:14Z-
dc.date.available2014-01-22T08:01:14Z-
dc.date.issued2013vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10389-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Đà Nẵngvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.titleQuản trị quan hệ khách hàng tại Ngân hàng Thương mại Cổ phần Kỹ thương chi nhánh Đà Nẵng (TECHCOMBANK)vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tomtat(16).pdf202.75 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.