Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn Ngọc, Thanhvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:01:12Z-
dc.date.available2014-01-22T08:01:12Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10381-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. HCMvi
dc.subjectKinh doanh thời trangvi
dc.titleMột số yếu tố chính ảnh hưởng đến hành vi tiêu dùng quần áo thời trang nữ - Khu vực thành phố Hồ Chí Minhvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LA0560.pdf2.21 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.