Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10368
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn Thanh, Longvi
dc.contributor.authorVõ Tấn, Tàivi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:01:08Z-
dc.date.available2014-01-22T08:01:08Z-
dc.date.issued2008vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10368-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleXây dựng và phát triển thương hiệu nước uống tinh khiết SAPUWA từ nay đến năm 2015vi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47849.pdf1.24 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.