Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10367
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTS. Nguyễn, Hữu Lamvi
dc.contributor.authorTrần, Thị Ánh Tuyếtvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:01:08Z-
dc.date.available2014-01-22T08:01:08Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10367-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleChiến lược xây dựng và phát triển thương hiệu Trọng Đứcvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LV-47600.pdf1.24 MBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.