Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10362
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS. Nguyễn, Thanh Hàvi
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Hiếuvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:01:06Z-
dc.date.available2014-01-22T08:01:06Z-
dc.date.issued2007vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10362-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế thành phố Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectDịch vụ bưu điệnvi
dc.subjectĐà Lạtvi
dc.titleGiải pháp hoàn thiện hoạt động chăm sóc khách hàng dịch vụ bưu điện tại Bưu điện TP. Đà Lạtvi
dc.typeThesisvi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LV-47399.pdf927.03 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.