Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10358
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPGS.TS. Lê Thanh, Hàvi
dc.contributor.authorNguyễn Thị Hoàng, Anhvi
dc.date.accessioned2014-01-22T08:01:05Z-
dc.date.available2014-01-22T08:01:05Z-
dc.date.issued2004vi
dc.identifier.urihttp://thuvien.due.udn.vn:8080/dspace/handle/TVDHKT/10358-
dc.language.isovivi
dc.publisherĐại học Kinh tế TP. Hồ Chí Minhvi
dc.subjectQuản trị kinh doanhvi
dc.subjectMarketingvi
dc.titleXây dựng chiến lược marketing của sản phẩm MARTELL tại thị trường Việt Nam đến năm 2020vi
Appears in Collections:Luận văn Thạc sĩ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42729.pdf583.16 kBAdobe PDFThumbnail
 Sign in to read


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.